Bingo software

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

15 mei 2022, 11:07

@Sony
Hello Sony, en sorry indien ik je zou komen storen, maar heb jij je niet bezig gehouden met het maken van een programma voor het "spelen" van Bingo?

Indien ik verkeerd ben, sorry, maar indien wel, hoe is dit verder afgelopen? Is daar een werkende App of iets anders uit ontstaan?

Ik stel je deze vraag omdat ik, zoals je waarschijnlijk weet, in een rusthuis verblijf, en nogal veel aan Bingo gedaan wordt, maar de trekking van de nummers gebeurt manueel en die staan op grote geplastificeerde kaarten ongeveer A4 formaat die na ieder spel heel moeizaam gemengeld worden, dus alles manueel.

Ik veronderstel dat, indien jij dat Bingo program tot een goed einde zou gebracht hebben, de willekeurige cijfers op het scherm van de PC verschijnen. Hier in het rusthuis is er een zaal met een beamer (zie foto) waarop een PC kan aangesloten worden. Die beamer is op een muur vast bevestigt en projecteert op de muur (daaronder) waarop hij bevestigd is, een perfect rechthoekig beeld, er kan dus niemand "door het beeld lopen".

Afbeelding

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender